بزرگترین حمایت های مالی باشگاه فوتبال در سال 2020

Read Time:3 Minute, 22 Second

جذابیت جهانی فوتبال آن را برای مارک هایی که مشتاق نمایش کالاها و خدمات خود هستند ، پیشنهادی بسیار سودآور می کند.

خدمات مالی ، لباس ورزشی ، قمار ، خطوط هوایی و اتومبیل سازی در میان انبوهی از بخشها وجود دارد که نوعی ارتباط مالی با این ورزش دارند.

این امر باعث شده است تا باشگاه هایی مانند رئال مادرید و منچستر یونایتد به مارک های جهانی تبدیل شوند که درآمد سالانه زیادی به دست می آورند.

در ادامه با مطالعه برخی از بزرگترین باشگاههای جهان و قراردادهای اسپانسر مالیاتی که آنها در حال حاضر از آنها سود می برند ، ادامه مطلب را بخوانید.

رئال مادرید

طبق گزارش فوربس ، غول های لالیگا رئال مادرید در حال حاضر به عنوان با ارزش ترین باشگاه فوتبال در جهان قرار دارند.

درآمد کل آنها برای 2018/19 بیش از 665 میلیون پوند بود که بیش از 40 درصد از این رقم از طریق معاملات تجاری با حامیان پیراهن خود در امارات و آدیداس تأمین کننده لباس بدست آمده است.

آنها در سال 2019 یک قرارداد 12 ساله جدید با آدیداس امضا کردند که ارزش خیره کننده 1.4 میلیارد پوند را دارد و جذابیت جهانی آنها را برجسته می کند.

به نظر نمی رسد عزیمت کریستیانو رونالدو به یوونتوس بر مادرید تأثیر منفی بگذارد و این اخلاق را تقویت کند که هیچ بازیکنی بزرگتر از این باشگاه نیست.

بارسلونا

بارسلونا از نظر مالی کلی از مادرید خیلی عقب نیست و برخی از معاملات اسپانسرینگ چشم نواز به علت آنها کمک می کند.

قرارداد 100 میلیون پوندی بارسا در سال با نایک تا سال 2028 ادامه دارد ، در حالی که یک قرارداد سودآور 47 میلیون پوندی با راکوتن به عنوان حامیان مالی اصلی پیراهن آنها ، زنگ های نقدی را به صدا در می آورد.

طی دو دهه گذشته هر دو باشگاه رشد چشمگیر تجاری داشته اند – بارسلونا + 215٪ و مادرید + 187٪.

غول های کاتالان با کنترل مجوزهای بازرگانی و تجاری خود به جای انعقاد قرارداد ، برخی از افزایش های خود را به دست آورده اند.

منچستر یونایتد

شیاطین سرخ در سال 2015 یک قرارداد کیت 10 ساله با آدیداس امضا کردند که حداقل 75 میلیون پوند در سال برای آنها فراهم می کند در صورت صعود به لیگ قهرمانان اروپا.

این باشگاه همچنین با شورولت قرارداد هفت ساله حمایت مالی پیراهن دارد که ارزش آن 47 میلیون پوند دیگر در سال است. این در پایان این فصل منقضی می شود.

Aon ، Kohler ، Aeroflot ، DHL ، Konami و Canon از جمله مارک های بزرگ دیگری هستند که با غول های لیگ برتر معاملات تجاری دارند.

موفقیت یونایتد در خارج از زمین با توجه به جذابیت گسترده آنها بنا شده است ، باشگاه اکنون تخمین زده است که مخاطبان جهانی آن حدود 1.1 میلیارد نفر است.

لیورپول

معامله کیت جدید لیورپول با نایک نرخ پایه 30 میلیون پوند در هر فصل دارد ، اما کارشناسان معتقدند که هنگام فاکتورسازی در موارد الحاقی ، ارزش آن بیش از 80 میلیون پوند در سال است.

نایک قول داد که حداقل 6000 فروشگاه اینترنتی کالاهای باشگاه لیورپول را بفروشد ، در حالی که گنجاندن ستاره NBA لبران جیمز در مبارزات بازاریابی باعث فروش در آمریکای شمالی خواهد شد.

سرخ ها همچنین از اسپانسری سودآور با شرکت خدمات بانکی و مالی Standard Chartered مستقر در انگلستان برخوردار هستند که تا پایان فصل 2022/23 ادامه دارد.

قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر طی چند فصل اخیر فقط به قدرت چانه زنی بیشتر لیورپول برای معاملات تجاری آینده کمک خواهد کرد.

شهر منچستر

همکاری دیرینه سیتی و اتحاد قرار است فراتر از این فصل ادامه داشته باشد ، بنابراین اطمینان حاصل خواهد کرد که آنها در خط مقدم فوتبال اروپا باقی خواهند ماند.

اتحاد در ابتدا اسپانسر لباس باشگاه بود ، قبل از اعلام همکاری 10 ساله در سال 2011 شامل نام بردن از حقوق ورزشگاه و محوطه دانشگاه اطراف آن.

قرارداد سالانه 67.5 میلیون پوند این باشگاه با خطوط هوایی ابوظبی بخشی از تحقیق مالی Fair Play مالی یوفا بود که منجر به محرومیت آنها از مسابقات اروپا شد.

با این حال ، سیتی به شدت هرگونه تخلف را انکار کرد و متعاقباً در دادگاه تجدیدنظر در دادگاه ورزشی به پیروزی رسید.

0 0
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social profiles